Måndag, helvetesmåndag.

Aa, minst sagt. Allt har bara gått åt helvete idag.

Fortfarande inte ätit, vilket suger. Eller jo, fick i mig lite, men det kom upp.

Inte träffas Kika eller Grisen, tråkigt :( Har bara varit hemma då fisen inte varit på dagis :(

Finns egentligen inte så mycket att skriva idag, mer än att hon har fått igen sina pengar, så nu är det ur världen!!!
S K Ö Ö Ö Ö Ö Ö Ö Ö N T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-----------------------------------------------------------
Jag saknar dig så sjukt jävla mycket, 9dagar kvar bara! :)


Näe, dags att lägga sig, så man orkar upp med Fisen imorgon :s
Hatar tidiga mornar :@

Imorgon ska iaf jag och fisen träffa Kika och Grisen ;)
Vi saknar er ♥


Over and out!

Kommentarer
Postat av: Ulko

Du är fööör söt! =)

2008-08-26 @ 19:32:11
URL: http://oinkoink.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0