Trööööööööööt :(

Ja, då var Fisen hämtad och bortlämnad :s
Har hunnit vara i Bålsta en sväng också, träffat lillebror, lillasyster, xtramamma och brors vänner :)

Ligger hemma nu och ska snart he mig in i duschen eftersom att vattnet äntligen är tillbaka :)

Har lämnat Fisen till hennes pappa nu, vilket kan vara välbehövligt .Måste soooova.


Ev till Anna ikväll och träffa lite gamla vänner, kan bli kul. Dock ingen längre stund.
Förbi UlkoBulko och lillGrisen också ;) ♥

Näe, dags att göra lite nytta så att man kommer isäng så småningom ;)


Over and out!

Kommentarer
Postat av: Ulko

Nellie hoppades på att Thea gillade skedarna :D

2008-08-22 @ 23:38:48
URL: http://oinkoink.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0