Julafton

Nu äntligen är julafton över. :)

Fyfaan vilken dag det har varit, fullt upp sen vi vaknade..
Morbror och kusinerna kom ju upp 10över6 imorse med bussen.

Så dom var väl här runt halv 7-7.
Sen när jag och Thea vaknade runt 10 så låg dom och sov :p

Så vi åt frukost och pratade massor.

Sen vid 12så åkte jag, Emelie och Per till Hagas begravningsplats.
Gick förbi Bosses grav och tände ett ljus för han.

Sen gick jag till minneslunden och tände tre ljus,
Ett för Gammelfarmor Vera,
Ett för Nina,
Och ett för Lucas.

Det var fruktansvärt jobbigt. Iaf när jag tände Ninas ljus, då kom tårarna.
Trodde att jag hade "kommit över" det där, men tydligen inte.
Trodde inte att det skulle vara så pass jobbigt, men tydligen.. :(

Jag saknar henne, jag saknar Lucas, jag saknar Vera och jag saknar Bosse.
Det är sjukt att "dom bra" människorna tas i från oss först..

Sen när vi kom hem så blev det bara lugnt, slog in dom sista paketen och klädde granen :)

Här är Izabelle, Thea och Jennifer

Thea skulle också hjälpa till såklart :)

Såhär blev resultatet :)


Efter detta så blev det Kalle Anka :)
Det var jag, Thea, mamma, Bengan, mormor, Izabelle, Jennifer, morbror, Nicklas, Alexander och Jonas :)

Här är morbror, Jennifer, mormor och Izabelle.


Mamma och Bengan


Alexander och Nicklas


Jonas


Och självklart Thea


Efter Kalle blev det såklart mat :)
Massa massa gott :)
Korv, köttbullar, massa olika små korv, potatis, potatissallad, rädbetssallad, sill, julskinka, ägg, rom, blöta och massa massa mer gott :)

Nästan alla samlade :)


Julmaten :)


Min tallrik :)


Theas tallrik :)


Fick även en  jättefin bild på bröderna :)
Nicklas och Alexander


Såhär fin blev Thea när hon fick godis av mormor :)
Lagom till innan vi skulle öppna julklapparna :)



Näe, nu ska jag gå och vara lite social, mer bilder kommer imorgon :)

Tycker om dig massvis älskling!


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0