Lördag

Sitter i köket hos mamma nu.
Fullt med folk, som vanligt.

Nicklas, Alexander, hans tjej, Lelle, Eva, mamma, mormor, Thea, morbror, Izabelle, Jennifer och jag.

Och imorgon bär det av söderut igen :s
Blandade känslor faktiskt.
Känns jättejobbigt att behöva åka hem, men samtidigt skönt..

Igår, var jag ut också.
Jag, André, Annelie, Emelie, Nina, Tomas, Johan och Peter.

Vart först förfest hos André och Annelie, sen gick vi ut på Kåråna (Corona).
Fyfaaaaan vad kul jag hade :)
Dansade och hade såå kul :)

Men bestämde mig för att gå hem då det blev bråk :o
Så jag tog mig en liten promenad i väntan på att Jonas skulle komma och hämta upp mig.
Sen blev det en sväng på Statoil först, skulle äta, men var inge hungrig då, så det blev bara en läsk :p
Sen hem och sängen. Det var jääävligt skönt :)

Sitter och väntar på att André ska skicka bilderna bara :)

Fisen springer runt och äter riskakor :)

Kolla vilken fin tröja Thea fick ijulklapp :)

Näe, försöka lägga upp lite bilder på bilddagboken :)

Tycker om dig Manne<3

Kommentarer
Postat av: sagasmamma

HAHAH, jäkla sötnöt <3

2008-12-27 @ 23:21:25
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/
Postat av: Camilla

Träffas nåt när ni kommit hem? Puss <3

2008-12-28 @ 11:42:23
URL: http://grisbajs.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0