Minus sex komma fyra grader ute.

Jajemensan, det märks att man är norr över :)
6,4minus ute, ca 2dm snö :) Solen skiner, det är blå himmel :)
Och jag har äntligen fått julkänsla :)

Fisan sov till halv tio, sen gick vi upp och åt frukost, havregrynsgröt som vanligt :)
Gick ut och rökte på altanen och Fisan  låste ut mig, jävla tur att Gammo var hemma :)
Annars hade jag fått stått där ;p

Idag då?
Ska åka in till stan om en timme eller så, göra Jonas sällskap.
Lillebror ska också med :)
Dom ska köpa dom sista klapparna.

Sen kommer även Mommo och Gammo in :)
Massa mysigt ju :)

Köpte hårfärg igår, så det ska vi också göra ikväll :)
Både jag, Mommo och Gammo :)
Värsta tjejkvällen ;p

Fick nyss ett samtal också, min morbror ringde :)
Han och kusinerna kommer upp :)
Dock kommer dom 10 över 6imorgonbitti :O
Men det ska bli kul ändå :)

Näe, dags att göra sig i ordning :)

Saknar dig hjärtat!


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0