Mördarhelg och sjukhus.

Fyfaan vilken jävla mördarhelg :(

Fredags så träffade vi Sanna, Saga, Veronica, Emil och Elliot.
Thea hade ju megadum hosta, och den blev bara värre och värre.
Så fredagskväll runt halv åtta åkte jag och Lotta in med henne.

Där visade det sig att hon hade blåsor i halsen och ett virus i kroppen.
Fick lite bricanyl med oss så att hon skulle kunna andas lite lättare.

Lördags var det bara lugnt, Manne kom hem från kryssningen.
Sen blev det bara massa mys :)

I söndags vaknade jag med sån panik då Thea skrek rakt ut.
Hon tog sig för blöjan och vände sig verkligen av smärta.

Så det var bara att ringa till hennes pappa som körde ner oss till akuten.
Där fick vi en påse att försöka samla upp hennes kiss i, vilket visade sig inte var så jävla lätt som dom sa.

Fick till slut tag i lite som vi kunde lämna in.
Och mycket riktigt, hon hade fått urinvägsinfektion :(

Mammas lilla FisTarantella♥

Fick antibiotika mot det iaf, så nu är det massa medicin hon ska äta :(
Vilken tur att hon är så sjukt snäll och verkligen "vill" ha den så man slipper bråka med henne.

Har även bytt ut min soffa nu, har en hörnsoffa :)
Massa bra, nu får man ju plats när man ska sitta flera stycken och kolla på film och så :)
U N D E R B A R T ju :)

Fått upp lite tavlor i rummet.
Behöver bara byta ut "tvbänken" och mattan nu :)

Nu är Fisan hos sin pappa, vilket var ganska välbehövligt :)
Kommer dock att sakna henne redan imorgon igen.

Men behöver vila upp mig lite.
Tror att det ligger en förkylning i kroppen som kommer snart :s

Näe, glo runt lite och så, sen vara social med Lotta :)


Du betyder ♥
snyggast i stan

Kommentarer
Postat av: lotta

ja veet;) jätteduktig va;)puss<3

2008-12-10 @ 12:32:23

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0