Dåligt med inlägg.

Har ju som sagt Fisen nu :)
Då blir det dåligt med inlägg.

Har ingen ork att "låna" internet hela tiden,utan kan lätt vara utan.
Sitter dock hos Markus nu, har inte umgåtts med honom på flera år..

Så då passade jag iaf på att låna, haha :p

Fisen springer omkring och terrar honom nu :p haha.

Har haft en väldigt mysig helg iaf :)
Fredags var vi i GrytaHusby :) :)
Lekte med Sanna och Saga :)
Åt lunch med dom, pizza på Lilla torget :)
Haha, fyfaaan vad det såg ut där efter vi var klara :p haha.
Hämtade även min alkohol som jag beställde :)
O O Z E :) :) :) 

I lördags så åkte vi ut till Jaken och Sofia och lekte med dom och deras tre små tjejer :)
Vilket Thea avgudade :) Det var riktigt kul :)
Åt kinamat med dom också :)
Underbart att träffa lite nytt, vettigt folk :)

Sen i söndags så åt vi frukost med Jimmy & Lotta :)
Sen åkte Manne iväg till garaget och pulade på.
Och jag skulle försöka fixa med mina jävla gardiner, men det gick ju åt helvete.
Så Jimmy och Lotta kom förbi och hjälpte mig :)
T A A A A A A C K
Sen blev det bara lugnt, vi åkte och käkade lite.
Sen ville Manne att Jimmy skulle följa med på en åktur, vilket han gjorde.
Så dom for ut, sladdade och körde sönder volvon :(
JävlAa tur att det gick bra med dom iaf :)

Sen idag så vaknade Fisen vid halv 10, upp. Busade och lekte lite.
Sen somnade hon typ 10 över 12 och var tvungen att väcka henne typ halv 4 :o
Mammas fis<3

Näe, ska vara lite social med Markus nu iaf..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ooze ! :D Mums !

2008-11-24 @ 23:53:51
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0