Fylla, bakis och poliskontroll.

När man trodde att saker inte kunde bli värre så kommer det som en käftsmäll.

Vaknade idag, med fetaste ångesten, fortfarande full och skaplig jävla huvudverk :(

Fyfaan vilken dag/natt.
Helt jävla sinnesjukt.

Började med att vi gjorde oss iordning hos Manne, Frille och Lunkan kom förbi.
Sen åkte vi in till stan, var nykter, till Mannes kusin.
Var där några timmar, hade jävligt kul :)
Skoja inte att det är farligt att spela "ölspelet", jävla vattenfall.
Haha.

Hade bra jävla kul iaf, och full var jag. :)

Sen bar det iväg till Jimmie och Sabby, för att hämta upp dom som var där.
Och sen åkte vi till Österrunda, vilket jag idag känner att jag lätt hade kunnat haft ogjort.

Kom dit, dansade, drack och hade kul..
Togs en massa massa bilder.

Sen, blev det en sak för mycket och helvetet brakade lös.
Försökte lugna dom inblandade, men insåg att det inte gick, så då bestämde jag mig för att gå hem.
Gick en bra bit, vände om och hämtade dom som var kvar och gick sen hem igen, efter en bra bit kom Ronny, räddaren i nöden, och hämtade oss.
Fyfaaan vad kallt det var :s

Kom på att jag behövde cigg, så då begav vi oss in till stan och köpte det, sen hem igen.
Somnade kanske runt halv5-5 och vaknade första gången, skapligt jävla full, halv7.
La mig igen, vaknade halv9, fortfarande full.
Somnade om igen, och vaknade runt halv11 av att Frille ringde och behövde skjuts.
Så det var ju bara att klä på sig och in i bilen.

Kom fram dit som dom var, insåg att det var tre bilar och alla trasiga..
Kul.
Mickes bil låg i ett dike, Annas däck var helt slut, trådarna var påväg ut och Frilles bil var fronten borta på..
*suck*

Åkte iaf därifrån och la oss igen.
Vaknade kvart i tre och kände mig inte pigg..

Messade Ronny och frågade fall han kunde komma och hämta mig, då jag behövde hämta bilen och äta.
Självklart gjorde han det :) Räddaren i nöden, igen:)

In till stan, käkade och hämtade bilen, som självklart var DÖD.
Ringde efter Manne så fick han komma och starta den ;)
Påväg ut till Manne så blir jag ju självklart stoppad av civilarn.

"- Det gick lite fort det där.
- Näe, det tycker jag inte.
- Vart är du påväg då?
- Till honom *pekar på Mannes bil*
- Okej, körkortskontroll.
- Eh, öhh, alltså. Jag har inget körkort. Eller, alltså, jag har slarvat bort det,
och har inte hunnit skicka in papprena.
- Okej, men du har förlustanmält det då?
- Ja, absolut. Men jag har mitt gamla pass du kan få kolla på.
- Aa, okej. Vems är bilen då?
- Eh, min mammas kille, den står iaf på honom. Uppe i Umeå.
- Okej, men jag ska gå och ringa och kolla så att du verkligen har körkort.
- Absolut, gör så du."

Sen fick jag ju såklart blåsa, skapligt jävla nervös, då jag inte kände mig riktigt pigg :s
Men det gick massa bra :)
Fick tillbaka passet och sen åkte han.
Skapligt jävla skakis jag var :(
*DummaDummaDumma*

Så nu sitter jag här och ska försöka lägga upp massa bilder på bilddagboken :)


Over and out!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0