Sprutor, Västerås och mys.

Fick ju hem Fisen i söndags, sjuk var hon också :(
Mammas lilla hjärta :(

Tror även att hon börjar på att få vattkoppor :(
Stackars, stackars liten.
Men hon är så otroligt snäll ändå.

Hon har varit jättehängig, men inte klagat något alls nästan.
Ätit dåligt, vill knappt dricka, sover mest och kramig som faan.
Huur mysig som helst..

Det är helt sjukt hur man kan älska en sån liten person så mycket!
Hon är verkligen hela mitt liv!♥

Så igår lämnade jag henne till hennes pappa.
Även om det var sjukt jobbigt, hade mer än gärna haft kvar henne..

Jävla pissbil, fick punka mitt upp i allt också.
Det sööög.
Tur att man har folk som verkligen finns där när det behövs och inte bara går bakom ryggen på en..

Stör mig så sjukt jävla mycket på det där fortfarande.
Falska jävlar.
Och sen att dom inte vågar stå för det heller.

Men visst, deras liv.
Men Ullis visade ju verkligen att hon inte går att lita på.
Falska, fega jävel!

Och Fredrik, som drar in Ewa, fixar en sån sjuk jävla utskällning till mig.
Men du ser, du är faan inte mycket bättre du.

Tycker mest synd om Thea, det är hon som får ta all jävla skit,
för att han inte kan prata med mig.
Vad spelar det för roll om du hatar mig,
vi har fortfarande en dotter ihop, och hon känner allt.
Så skärp till dig som korta stunder vi träffas, för hennes skull.
Det är faktiskt din dotter det handlar om.

Oh, idag är det F R E D A G!!!
Vet ni vad det innebär?! :)

Det betyder helg, och att Manne inte åker iväg imorgonbitti :) :)

Middag ikväll, taco. Med Lotta och Jimmy.
Sen blir det lite dricka, gott att äta, film och S I N G S T A R :)
Lakritsshoot står också på menyn :)

Kommer att bli så sjuuukt jävla kul :)
Som jag har längtat :)
L O V E L Y♥

Imorgon är det lördag, det innebär fest. :)

Juste, var ju tvungen att ta blodprov idag också :(
Dom stack mig T R E gånger :(
Så nu har jag tre jävla hål i armarna, ser ut som värsta pundaren :(
Det är massa massa synd om mig :(


Näe, väcka Manne och fixa det allra sista inför ikväll :)

Jag är käääär.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm, gott med lakritsshot. :P

2008-11-14 @ 18:14:42
Postat av: SagasMamma

varför blev du stucken?? fiii hatar nålar

2008-11-14 @ 20:05:14
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/
Postat av: camilla

meeh, glömde jag skriva att de va jag som skrev förra kommentaren? haha.

2008-11-14 @ 20:09:31
URL: http://grisbajs.blogg.se/
Postat av: Camilla

örrö, lust och följa med mig ner till barnaffären i örsa på tisdag? ska köpa ett par lacoste skor där. :) jag kommer typ vara nere i örsa vid halv tre eller nåt.



Pussåkram

2008-11-14 @ 20:51:27
URL: http://grisbajs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att du inte kan knipa den stora ngn gång...Skrattretande!!Prata om o va falsk...

2008-11-14 @ 21:50:39
Postat av: emmelie

Anonym, moget.

Stå för vem du är.

F E G A J Ä V E L!!!!!!

2008-11-16 @ 18:55:03
URL: http://mammasthea.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0