Nu måste det väl ändå vara vår?

Idag har jag sett den första getingen.
Idag har jag gått ute utan jacka.
Idag har solen värmt hela tiden.
Idag har jag sett fjärilar.
Idag har vi suttit i solen och fikat.
Idag är det vår.

Nu måste det väl ändå vara så att våren faktiskt är här?

Vi började dagen klockan sju, då Fisan behagade att vakna (efter att ha somnat om i sängen någon timme).
Sen busade vi lite, satt på balkongen en stund, åt lite frukost, duschade och packade iordning väskan :)

Väskans innehåll blev idag smörgåsar, blåbärssoppa, kakor, vindruvor, saft, kaviar, skinkost och massa muggar och glas.
Sen ar det iväg till dagis för att hämta vagnen, men vi var lata och tog bilen ;p
Mötte upp Carro & barnen för att ta en promenad ner på stan för att möta upp Maria och Kajsa.

Öriket blev det idag igen, massa skönt :)
Barnen lekte, vi mammor pratade, sen blev det fika, mer lek och tillslut så gick vi på varsitt håll, eller iaf Maria och Kajsa.
För dom skulle iväg..

Så jag, Carro och barnen begav oss mot komvux, nu ska det bli plugg :)
Me like, jag är såååå taggad just nu :)

Behöver dock en "ny" dator, som jag kan ha med ut :)
Eller kanske bara kolla om det finns nytt batteri till min ;p

Sen så gick vi förbi Alina då Carro skulle införskaffa sig en ny dator hon med ;p
Men det blev inget av då hon hade glömt sitt id hemma ;p haha.

Så vi traskade hem med sovande barn.
Sen sa vi hejdå, för att ge oss ut på nya äventyr.

Åkte till GrytaHusby för att leka med Sanna och Saga innan vi skulle ner på "pysseldag" på Kyrkis.
Fick lite mat, och det var typ bara sååååååå jävla gott :)
Tack och bock :)

Åkte ner på "pysseldag", målade lite, gjorde handtuppar osv osv.
Sen fick vi värsta tårtan :)

Busade lite mer, fixade det sista på pysslet och sen åkte vi hem.

Hemma blev det bara korv och makaroner, resterna från igår.
Orkade inte äta med Hjärtat och Lucas, ville bara hem..
Så dom får en grabbkväll i garaget. :)

Jävligt skönt här hemma nu (om man bortser från grannarna som spelar ÄCKLIGT HÖG musik, men vad hade jag förväntat mig, det är ju liksom fredag)
Fisan sover sen en timme ungefär, Manne är i garaget, telefonen är på ljudlöst någonstans (orkar inte bry mig) och tvljudet är avstängt.
Just nu njuter jag.

Jag har för övrigt haft en underbar dag.
Jag tackar alla i min omgivning som förgyller mina dagar.
Ni är bäst!

Bjuder på lite bilder från dagen.



Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0