Ryggskott, tandont & skallebank.

Det var ju som sagt fika på dagis idag, hur trevligt som helst :)
Gosade lite med Leahs lillasyster, men det tyckte inte Fisan om ;p
Svartsjuka bäbis ;p haha.

Innan vi skulle gå så skulle vi byta blöja, så jag och Fisan gick in till skötrummet och när jag löft upp henne så small det till i ryggen, tänkte inte så mycket mer på det.

Åkte till GrytaHusby för att spendera lite tid med Sanna, Saga, Milla, "mamma & pappa". Gunsan, Alice och Phille var där också. Satt ute och lekte lite, fikade lite till och sen begav vi oss hemåt.

Lämnade lite papper åt "mamma" också.
Sen när vi skulle gå ur bilen på parkeringe så gjorde det sinnessjukt ont i ryggen, nere i svanken, kunde knappt gå, inte räta ut ryggen eller något.

Ringde till mamma och berättade att jag hade lyft Fisan, att det small, går inte att räta ut ryggen och att det känns som att jag har skitit på mig när jag går.

"Grattis" utbrister hon och säger att jag har åkt på ryggskott.
HALLÅ, RYGGSKOTT? Jag är ju för faan bara ung :s
Jag kan väl inte få det!??!?!?!?!

Men tydligen så kan jag det..

Sen inte nog med det, har vaknat hela natten av att jag har ont i munnen, i tanden.
Så då fick jag tandont också.

Har haft skallebank hela jävla dagen också, tror att det beror på tanden.
Men räckte det inte med hosta och förkylning!?

Känns som att det inte kan bli så mycket värre nu.
Någon som vill byta?

Har nyss lagt Fisan iaf, efter att hennes pappa har varit här med lite piller och hjälpt till med blöjbyte, pyjamas-på-klädning och lite sånt.
Det tackar jag enormt mycket för.

Får se hur det går imorgon bitti :s
Känns lite läskigt :/

Ska ju även ner till komvux, spännande ;p haha.
Men det kommer att gå bra :)

Näe, läsa lite bloggar och sånt innan Hjärtat kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Funderar på att läsa på komvux jag med om jag inte kommer in på högskola och om Alice är frisk nog för att orka gå i barnomsorgen.

Mindre kul med ryggen du.. Usch, ta hand om er.

2009-04-07 @ 22:56:21
URL: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0