,

När mörkret faller och natten smyger sig på, det är då det blir som värst.
Tankarna kommer, dom snurrar, hoppar, studsar och smäller som raketer i huvudet.

Timmarna mellan 2 och 4 är värst, det är då det är som tyngst.

Det är mycket som ska göras, mycket som inte får pratas om, mycket som bara MÅSTE funka.
Det är jobbigt att inte kunna prata om det, det är svårt när man måste vakta sina ord.

Jag drömde häromnatten att jag pausade vardagen, stressade på som en jävla idiot och gjorde klart allt, startade sedan verkligheten igen och allt gick bra.
Tänk om man kunde göra så på riktigt?

Veckorna försvinner fortare än dom kommer, vart tar tiden vägen egentligen?
Det är måndag, sen fredag, sen är det helt plötsligt måndag igen.

Denna vecka har jag inte ens hunnit med, tycker det var imorse jag lämnade Fisan på dagis, men om drygt tre dagar så kommer hon hem igen..

Sista veckan innan hon åker bort i två veckor :(
Det kommer att bli tufft, även om jag ska försöka få jobba då och SPECIELLT på JULAFTON.

Jag anser att det finns liksom ingen anledning att "fira" när inte hon är med..
Jag menar, jag har ju ändå haft henne båda hennes jular, och nu ska jag helt plötsligt inte få det..
Det suger.

Det är även mycket med skolan nu, är äckligt nervös inför det kommande jä**a nationella provet..
Jag har aldrigt gjort ett sånt tidigare :s
Ja, jag är en tönt..

Har även en del rätt viktiga saker att utföra både nu ihelgen och den kommande veckan.
För att inte tala om veckorna Fisan är hos sin pappa.

Efter två veckor utan min älskade Fis så är det min tur, i nästan tre veckor :)
Och då måste det ha kommit massvis med snö :)

En Umeå resa är inbokad, måtte dom ha snö där uppe när vi kommer, tänk vad mycket vi ska leka hon och jag.
Bygga snögubbar, åka pulka, skoter, dricka varm choklad ute i snön, måla med vattenfärg på snön och bara mysa.
Mysa, mysa, mysa och återigen mysa..

Min Fis är det absolut bästa jag har.
Hon är hela mitt liv.

Det ska bli såååå himla kul att klä granen, lägga dit alla julklappar och låta henne öppna dom.
Fisan har fått SJUKT många klappar i år, men det är hon värd.

Åh, tänk vad mysigt vi kommer att ha när hon kommer hem efter jul igen :)

Har hunnit beställa julkorten också :) Skapligt jävla söt unge <3

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0