,

Sitter just nu i bilen och väntar på Nina.
Ska hämta upp henne efter hennes möte, sen ska vi åka upp till Fanna Krogen och äta lite lunch.
Självklart kommer vi att hamna vid spelmaskinerna också :p

Börjar bli en vana nu :p haha. Kanske dock ingen bra vana, men noga då :p

Har hunnit vara till Västerås också, har kört en körlektion.
Sist jag gjorde det var drygt tre år sen, så det kändes lite läskigt faktiskt..
Men självklart gick det bra, om man bortser från att jag höll på att köra mot rött :s

Jag vet inte vad det tar åt mig, men när jag kör med en uppkörningsman eller en körskolelärare så får jag panik, jag bli skitnervös och kör sjukt jävla illa.. Varför blir det så?

Jag menar, jag har typ aldrig fått motorstopp (knappt ens när jag övningskörde), jag har heller aldrig missat att det är rött (även om jag har "råkat" köra förbi det).

Och nu på tre dagar så har jag kört mot gult, nästan mot rött och fått massvis med motorstopp.. Vad är problemet?
Någon annan som blir lika nervös vid sånna här tillfällen?!

Idag ska även Fisan ta spruta, mot svininfluensan.. Men jag är fortfarande väldigt skeptisk till det.
Så vi får väl se hur det blir när vi väl är där.

Fast å andra sidan så är det ju liksom bara en spruta.
Visst att vaccinet har kommit fram fort, men grundvaccinet har dom ju redan.
Sen har dom bara fått lägga till lite mer för att det ska skydda mot just denna influensa.

Har ni eller ska ni vaccinera er och/eller era barn?
Oavsett svar, varför?


Fisan fick ju öppna ett paket imorse,



Detta var det som låg i paketet hon valde, snacka om att bli nöjd.
Hon skulle inte åka till dagis, hon skulle vara hemma och handla..

Älskade unge..
Men dagis fick det bli..

Later bitches..

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0