,

Har varit helt värdelös på att skriva här.

Har velat men inte orkat, har liksom inte haft den tiden känner jag.
Vi har ju som sagt flyttat, firat jul (som för övrigt firades utan älskade Fisan), städat ur gamla huset, umgåtts med lite vänner, flyttat mera, packat upp, städat, packat upp och haft besök.

Vi flyttade till nya huset förra lördagen och i fredags plockade vi ur det sista i gamla huset.
Så nu är det bara städningen kvar, vilket vi har lejt bort. Och det är sjukt skönt kan jag lova..

Men nu har jag lite tid på mig, känner jag. Ska spendera hela dagen i bilen för vi är på resa :)
Vi ska äntligen åka upp till min älskade familj <3

Vad skulle man göra utan dessa underbara människor?
Fisan avgudar sin mormor, otroligt mycket.

Hon har tjatat om mormor, Bengan, Alex, Jocke, Tant Ballis, pucko André och många många fler sen i sommras när vi var där.

Julafton, var trots alla omständigheter, helt okej. Jag spenderade dagen med folk jag verkligen tycker om.
Vi åt massvis med god mat, umgicks med underbarat sällskap, öppnade en del julklappar och bara njöt.

Tack alla som gjorde den dagen till en bra dag.

Har även hunnit med att göra årets praktvurpa, och den var inte nådig. Är fortfarande dålig efter den.
Mest ryggen, men känns fortfarande i axeln/nyckelbenet.

Blev skapligt rädd när jag ramlade, för jag vet hur jävla dåligt det kunde ha gått.
Var inte långt ifrån att skalla stentrappen :/
Usch, fy och huvva.

Har hur många bilder som helst att visa, men gå in på Facebook istället, där finns det mesta :)

18december blev det även utgång, med världens bästa Camilla. Och som vanlgit spenderade vi våran kväll på Etage, som vanligt ;) Haha.
Vi firade att Camilla vart arbetslös (läs mellan två olika jobb), förfestade först hos henne medans vi gjorde oss iordning, sen kom Botte och Bagarn och hämtade oss för att fortsätta förfesten hos Danne. För att med taxi ta oss ner på stan.

Jag som hade tänkt ta det hyffsat lugnt vaknade på lördagen runt 12, då nya hyresvärden ringde och sa att vi fick komma och hämta nycklarna, fortfarande full. Det var längesen jag vaknade så :/
Men jag hade kul, och det är väl det som räknas? Haha.

Mera senare.. Börjar bli åksjuk nu :(

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0