Dåligt med uppdatering.

Jag vet, men har haft såååå mycket annat för mig idag så :)

Imorgon får vi se fall det går vägen :) *hoppashoppashoppas*

Ikväll åkte vi ut till Jimmie och Sabby en stund :)
Åt lite bulle och drack the :)

Sen blev det hem bara, lägga Fisan och ringa ett samtal, så nu kanske "rääääcergoffen" säljs :s
Känns lite tråkigt, har ju liksom haft den hela tiden jag haft körkortet, tillochmed övningskörde i den..
Men men, kan ju liksom inte ha en massa bilar ståendes heller bara..

Oh, jag blev glad idag :)
All lycka, till er iaf ;)

Näe, invänta Hjärtat för att få sova lite sen, är heeeelt slut :(
Knappt sovit inatt, med lite tur dryga tre timmar :(




Kommentarer
Postat av: Jennie

Har du jobbat nått mer ? :)

2009-02-09 @ 23:06:00
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Har du jobbat nått mer ? :)

2009-02-09 @ 23:10:58
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0