Rubrik förslag?

Är inte alls på humör idag.

Thea vägrade sova själv inatt, hon vaknade stup i kvarten hit och dit.
Tillslut fick hon komma och sova i våran säng, vilket inte var så jävla lätt heller.

Har knappt sovit något alls inatt, det suger.

Sen all dess jävla snö, jag hatar det.
Jag vill ha S O M M A R N U U U U U U U U U U U!!!!

Igår så bjöds det även på sällskap av Emmy & Tommy.
Yatzy var också med :) Söthund.

Vi käkade på kina, åkte till maxi och handlade lite gott till kvällen.
Sen bara hem och glo på tv, kollade lite på melodifestivalen.
"Wallander - Mastermind" & lite från "Braveheart"

Idag får vi se vad dagen bjuder på.
Du är mitt mirakel, hjärtat!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0