Föräldramöte, sola och ensam.

Jag  h a t a r att vara ensam, speciellt när jag mår såhär, men samtidigt är det väldigt skönt att Fisan är på dagis, hinner göra så mycket mer hemma då..

Fick lapp om föräldramöte kl 9 imorgon, (såklart), sa att jag inte kunde då jag skulle till läkaren, och dom är ju så fruktansvärt underbara på Fisans dagis.
Det var ju absolut inga problem, och lämna henne en timma tidigare gick ju utmärkt.
Jag är sååå glad att jag fick in henne på det dagiset, har bara hört massa bra saker om det..

Näe, dags att hänga lite tvätt, sortera papper, sätta in i pärmar osv osv..

Juste, gick och la mig i solariet imorse, fyfaaaan vad skönt det var :)
Lär bli snart igen :)


K        Ä        R        L        E        K


Kommentarer
Postat av: Eliinasmamma

Vilket dagis går hon på?

2009-01-27 @ 17:22:15
URL: http://eliinasmamma.blogg.se/
Postat av: Jennie

Sola är skönt ! :)

2009-01-27 @ 21:57:33
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0