Mitt mirakel

Det här är livets störstaste mirakel
Något som jag ska få vara med om
Har du någonsin tänkt "undrar hur det känns?"
När hon är där i min famn
Mitt mirakel
Undrar vem det är som ska få komma till mig
Berika mitt liv när hon tar sitt första kliv
Har du någonsin tänkt "undrar hur det känns?"
Snart är hon här i min famn
Mitt mirakel
Undrar hur det kommer vara
Fast det kommer nog att gå bra för mitt barn
Jag ger henne all kärlek jag har
Jag ger henne all kärlek jag kan
Jag ger henne all kärlek jag vill
Vi har nu all kärlek som finns för varandra
Mitt mirakel
Sen så kom dagen som min älskling kom
Mitt störstaste mirakel
Hon var det vackraste jag någonsin sett
I just den stunden så kunde man förstå
Att hon är det bästa som någonsin har hänt
Tänk att få hålla om sin lilla dotter
Världens bästa lilla Thea
Du förgyller nu varenda stund med allt du gör
Och att du finns i mitt liv
För du är det bästa som någonsin har hänt
Undrar hur det kommer att gå
Fast det kommer säkert att gå bra
För min dotter
Jag ger nu all kärlek jag har
Och jag får all kärlek tillbaka
Och hon får all kärlek till svars
Jag har nu all kärlek som finns
Jag ger nu all kärlek jag har
Och jag får all kärlek tillbaka
Och hon får all kärlek till svars
Vi har nu all kärlek som finns för varandra
Mitt mirakel





Denna låt är den finaste jag har hört, dock har jag skrivit om texten.
Men original låten finns här :)

Kommentarer
Postat av: Eliinasmamma

Där Neo går. Nere vid ugglan

2009-01-27 @ 23:14:23
URL: http://eliinasmamma.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vilken fin text :)

2009-01-28 @ 00:27:45
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0