Onsdag, hemska onsdag.

Det blev inge Bålsta idag, Eva ringde och sa att det fanns tid för oss på onsdag kl 09.00.

Onsdag, fatta hur jävla lång tid det är när det gäller sånt här.
Jag önskar såå otroligt mycket att det redan var gjort, svaren var klara och att allt, helst av allt, bara skulle vara en förbannad jävla mardröm.

Känner att jag inte skriver om något vettigt just nu, men måste få ventilera ur mig denna skit först.
Dom som känner mig, dom som jag litar på. Vet vad det handlar om, och så kommer det att förbli.

Som jag skrev tidigare, jag och Thea åkte ju ut till Camilla.
Vilket var välbehövligt. Dock var vi kanske inte så värst sociala, då både jag och Thea somnade på soffan och sov bort T V Å timmar :s
Förlåt, men jag behövde det verkligen.

Sen bjöd Milla på mat, korvstroganoff med ris :)
Efterrätt fick vi hos Sanna :)
Massa god kaka med glass :)

Tänk att när man är i ett sånt här skede i livet så behövs det så fruktansvärt lite för att man ska uppskatta allt man har.
För man vet aldrig när det försvinner.

Det som hände i fredags fick mig verkligen att stanna upp och tänka efter.
Likadant kvällen då Manne krockade.

Det är sjukt att det ska behöva hända sånna saker för att man ska uppskatta det man har.

Hur som helst, Fisan sitter i badkaret nu (och jag sitter på golvet inne i badrummet), hon har nyss märkt att det låter roligt när hon fiser, att det kommer bubblor och så.
Ser så jävla kul ut :p haha.

Juste, på onsdag, fram mot kvällen så åker jag till Uppsala och tatuerar mig igen :)
Det känner jag att jag är värd :p haha.

Imorgon ska vi boka tågbiljetter också :)
För på fredag bär det iväg :)
Faaan så underbart skönt det ska bli, måste verkligen komma bort nu och koppla av (så gott det går).

En hel helg med älsklingen, i en helt annan stad.
Bara vi två, ett hotell och underbart mycket mys.

Kan det bli bättre!? ;)
Skulle inte tro det va ;p

Näe, dags att plocka upp Fisan ur badet nu, innan hela hon ser ut som ett russin :p


Lillebror, jag finns här!
"We ride together & we die together"
<3

Kommentarer
Postat av: K

"We ride together & we die together"

<3

2009-01-26 @ 20:54:34

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0