,

Hade ju skrivit värsta inlägget igår, men det försvann :(
Så gör väl en snabbuppdatering.

I måndags så började ju skolan igen :)
Känns huuur bra som helst :)

Måndags blev det lunch ute, sen biltema med Björklund då han ville ha lite sällskap :)
Så vi gick på biltema och spanade på tjejer tillsammans :)

Sen så ringde min telefon när vi kom ut till bilen, självklart så gick brandövningslarmet då precis :p
Stackars tjejen i luren :) Men hon skrattade mest, så det var ju bra iaf :)

Jag och Hjärtat åkte in på Maxi en sväng för att köpa lite gott att äta, så det blev revbensspjäll, kycklingklubba och potatissallad ute på gården i solen :)
Efter maten la vi ut två filtar på gräsmattan och låg och myste en stund :)

Tisdagen var jättelugn, satt bara hemma och pluggade :)
Sen på eftermiddagen åkte jag in till Enköping för att leka lite med Fisan en stund, då hennes pappa hade lite han behövde fixa.. Så självkalrt ställer man upp lite då :)

Sen blev det bara hem, hade så jäääävla ont så det blev två tabletter och sen soffan en stund.
Våfflor til middag och ett jävligt roligt paket :)
Bild kommer senare :p

Steff ringde också, frågade om jag ville vara barnvakt till Hannes :)
Självklart kan jag vara det, hon ska ju bli fiin i håret så :)

Så just nu sitter vi på FormStylisterna, Hannes sover, Steff sitter i stolen och färgar håret och jag sitter här.
Dricker lite kaffe och kollar internet :)

Ska göra lite mer ärenden på stan, sen blir det till optikern och pröva ut linser :s
Men det är väl lika bra att fixa det nu så att man slipper huvudont när man pluggar..

Juste, GRATTIS LILLEBROR till teorin, bara uppkörningen kvar nu :)
Men det fixar ju du galant :)

Näe, kolla lite bloggar, FB och mail :)

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0