,

Vilken jääääva dag..

Skulle lämna Fisan på dagis kl 8, tandläkaren kl 11, möte kl 13, förbi ams och hämta ett intyg. Hämta Fisan kl 16.
Lät ju helt okej, inte så mycket stress.

Det var ett LITET problem bara.
Vi försov oss, rejält..

Vaknade klockan 11,15 :s
SHIIIIT!?

Skulle vart hos tandläkaren för en kvart sen.
Jävla helvete...

Prata med tandläkaren, prata med dagis, prata med dom jag hade möte med efter.

Upp, hitta kläder, byta blöja, få med alla kläder, kissa, borsta tänder, få med nycklar, plånbok, hitta skorna, få i Fisan välling, borta håret, hitta bilnyckel, låsa ytterdörren, komma emellan träden.
Halvvägs in till stan så kommer jag på att jag har glömt pengarna hemma, pallnita, vända, fort hem, hämta dom, in till stan, lämna Fisan på dagis. Få tag i Manne, ner till tandläkaren, hitta parkering, in dit.

Klockan 11,53 var jag hos tandläkaren. Fick komma in, bedövningssalva samt spruta.
Sen bara drog dom ut tandjäveln :p

Gick jävligt bra, men när bedövningen slutade så började det ömma igen :(
Men hellre det än den där jävla smärtan jag hade i fyra månader..

Allt annat gick iaf bra :)

Fick dock tillbaka papprena om studiemedel, vilket sög.
Det innebär alltså att jag inte har fått några pengar för denna månad.
Spännande va ;s

Bara hoppas att det räcker med det jag ska skicka in nu, annars blir jag faaaaan tokig..
Efter två veckor skulle det där ha kommit igång, vilket jääävla BULLSHIT.

Ska skriva prov imorgon också, känner mig inte sådär jättetaggad inför det faktiskt.
Kanske ska ta det på fredag istället, känns som att det har hänt en del dom senaste dagarna..

På fredag ska jag iaf till optikern igen, få mina linser, vilket känns toppen :)

Just nu sitter jag i soffan, och "girls of the playboy mansion" började precis, så jävla kasst program..

Fisan har iaf varit jätteduktig idag igen :)
Det är sååå underbart att se henne på detta humör, inte samma tvåårstrotts som förut.
Mammas lilla skatt!

På måndag är det mysdag på dagis :)
Ska äta gott med alla föräldrar och barn :) Kommer att bli huuur mysigt som helst :)

Näe, dags att stänga igen här och sova lite. Så man kanske inte försover sig imorgon :p haha.


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0