Fisan

Stackars Fisan, hennes jävla hosta släpper ju aldrig.
Så idag när jag var på dagis så pratade vi lite om det, så nu har jag påbörjat min utredning.

Pratade nyss med en sjuksköterska på 1177 och hon tyckte absolut att det var dags för en utredning på Fisans hosta nu.
Så imorgon bitti blir det till att ringa till Ebbe (husläkaren) för att be dom kolla upp henne, ordentligt denna gång.

Senaste gångerna vi har varit in med Fisan så har vi fått åka hem med bricanyl (eller annan medicin) och vanliga fraser som "det går över snart", "barn har ofta hosta länge", "långvarig hosta är inget ovanligt", osv osv.

Men denna gång ger jag mig inte. Nu ska dom faan få kolla upp vad det är.
Det är inge roligt att behöva se och höra henne vara så dålig jämt.

Man känner sig jävligt otillräcklig som förälder när ens barn aldrig blir bättre :(
Det suger.

Jag älskar dig mer än allt!
Du är mina andetag hjärtat <3


Kommentarer
Postat av: Jennie

Stackars liten :( Hoppas att hon mår bättre snart !

2009-03-11 @ 21:24:31
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0