Helt underbart.

Jävlar vilken underbar helg. Kan inte klaga ett dugg.

Igår så hade vi ju bestämt att vi skulle åka till Stockholm med Mattias och Sofia.
Så vi mötte upp dom där vid tre.

Gick runt lite och kikade och sånt.
Sen bestämde vi oss för att vi ville äta, så vi gick till "Saluhallen" (tror det hette så)
Men påväg dit så agerade vi först hjältar :)

Det kom en liten pojke på 5år springandes, jätteledsen.
Han hade tappat bort sin mormor :(

Så vi pratade lite med honom och sen så letade vi reda på hans mormor, som var ingen mindre än Malin från Saltkråkan :p
Hon blev helt överlycklig när vi sa att vi hade hittat honom :)
Det kändes bra.

Sen blev det mat, först på Saluhallen, sen gick vi till ett annat ställe för att äta efterrätt, eller "dessert" som hon så fint påpekade att det hette ;p haha. Stockholmare..
Sen blev det till Chaplins, där vi drack en massa alkohol, eller rättare sagt Manne, Sofia och Mattias drack.
Jag höll mig nykter. :)

Efter ett par timmar där så begav vi oss mot stationen för att kolla tåg hem, i väntat på det så blev det hotellrummet och sen McDonalds för att fördriva tiden :)

Kom hem rätt skaplig tid, hade sjukt trevligt :)

Dock hade jag lite otur med toaletterna.
Första gången så fick jag hålla i handtaget då det inte gick att låsa dörren,
andra svängen så var det stopp i alla toaletter, det flöt omkring bajs osv osv.
Tredje svängen så var det någon som hade spytt och inte splat efter sig, inte heller torkat av ringen :s

Men det gick ju bra ändå :)

Näe, dags för frukst mina vänner.
Sen får vi se vad dagen bjuder på.

Snart kommer du hem, du fattas mig.

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0