I’m not ready to make nice

Sådär, då var halva dagen avklarad :)

Har varit och lämnat en sisådär tio paket, gick bara på 333:- ;p haha
Sen handlade Carro lite, skjutsade hem henne och barnen.

Har kollat mail, packat ännu fler paket och nu sitter jag här.
Ska snart hämta Fisan.

Runt halv tre kommer Carro med barn över, då blir det lite mellis.
Sen får barnen leka lite.

Ikväll bjuds det på middag här :)
Får se om grabbarna kommer förbi :)
Skulle vara kul faktiskt :p

Juste, den 12april (söndag) så är Mojje på Joar, jag och Carro tänkte ta med barnen dit ner :)
En biljett kostar 120:- men det kan lätt vara värt det :)

Någon mer som är sugen?
Hojta till så fixar vi det :)

Näe, ska kolla lite mail och fixa fram resten av sakerna.
Sen hämta Fisan :)


And how in the world can the words that I said, send somebody so over the edge?

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0