Läkarbesök

Sådärdå, nu har vi varit iväg första svängen.
Var först upp till Ebbe's, tog ett svalgprov på henne, fick sedan en remiss till sjukhuset där vi ska ta blodprover och pricktest.
Men dom ville inte ta det idag då hon inte hade fårr någon Emblasalva.

Så imorgon runt två ska vi vara tillbaka där.
Jag vill inte.

Hatar sprutor, och nu ska dom sticka det som betyder mest i hela världen för mig.
Jag önskar att jag kunde byta plats med henne<3

Hon var iaf jätteduktig idag, skötte sig jättebra, med tanke på vad dom gjorde.

Näe, äta något kanske..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste säga att du är skitduktig som tar dej tid och göra så bra sidor.Sååå himla söt din dotter är.kram metha.

2009-03-17 @ 21:00:37

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0