Läkaren

Jajemensan, då har jag äntligen varit dit.

Fick komma in på en gång, ta ett halsprov (vilket gjorde att jag var såååå nära på att spy) plus ett stick i fingret.
Men då det första blodprovet blev fel så var det bara att ta ett till.

Satt och väntade i drygt tio minuter, sen in till läkaren.
Proven visade inget direkt, så då blev det till att ta ett till halsprov som ska skickas på odling (och återigen så höll jag på att spy), stackars mig..

Hur som helst så får jag vänta iu drygt tio dagar innan jag får svar.
Dock sa läkaren att jag kunde ha fått en virusinfektion på virusinfektion.
Någon som vill ha den!?

Just nu är den gratis..

Men blir det inte bättre så skulle jag komma tillbaka..
Det suger, tar mig knappt upp ur sängen.
Igår låg jag däckad större delen av dagen, knaprade bara en massa piller och sov.

Det var verkligen inge kul.

Men får se hur jag mår imorgon.

Saknar ju min lilla Fis nå fruktansvärt. Men det känns inge bra att ha henne hemma då jag inte ens kan ta hand om mig själv :( Och jag skulle verkligen inte vilja att hon fick det jag har, för det är obehagligt och gör ont :(

Näe, dags för ett till piller, sen vila lite.
Manne jobbar ju över idag :(
Till 20,00 och samma lika imorgon :(


Kommentarer
Postat av: Jennie

Många som är hängiga just nu. Jag är förkyld och värk i öronen. Krya på dig !

2009-03-09 @ 21:28:33
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.
Postat av: Camilla

Krya på dig hjärtat. <3

2009-03-10 @ 05:37:53
URL: http://grisbajs.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0