Oj, vart tog dagen vägen?

Shiit, vad fort denna dag gick :s

Började med att åka in till stan, då vi sov hos Hjärtat inatt.
Hem, fixa lite med jobbet, paket, svarade på mail och kollade runt en massa.

Sen var det helt plötsligt dags att hämta Fisan, sagt och gjort.
Efter det så hämtade vi upp Frille, för att få lite bärhjälp från Maxi (dock behövdes det inte, men tack iaf).
Ner på stan, träffade Steff med vänner, tog en fika, snackade lite och sen hem.
Väl hemma blev det till att dona lite, fixa med tvätt, plocka undan, svara på ännu mera mail, och packa paket.

Ojsan hoppsan, då var det dags för mat :)
Sen kom Theas pappa förbi med salvan inför morgondagen, TACK & BOCK.

Lite mys med Fisan i soffan, kramas och pussas en massa.
Och hur söt är hon inte när hon säger "jag älskar dig" då :)
Åh, blir så stolt över henne.

Juste, Sanna. Jag har packat ihop en liten påse till Saga och Lillebror :)
Kommer förbi med dom någon dag :)

Så nu sover Fisan sen drygt 20minuter tillbaka, Hjärtat är i garaget så jag sitter här hemma.
Helt ensam och det är faan skönt.
Det är skönt att sitta i soffan och vara så jävla tråkig som jag jämt är.

Men vet ni vad?
Jag njuter av det.
Jag njuter att vara utan min pojkvän i några timmar.
Jag njuter när min dotter sover för kvällen.
Jag njuter av att slippa vara med någon.

Oh, jävlar vad hemsk jag är.
Fy på mig.

Näe, kika runt lite, svara på ännu flera mail och skriva dom sista adresserna på paketen.
Sen sitta i soffan och vara ännu mera tråkig.
Jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara få ett kort.Du kan väl ta en sväng och hälsa på hos Anders och hans familj samt mej med din kille och dotter.Kramis.

2009-03-17 @ 21:02:29
Postat av: Jennie

Visst kan det vara skönt med en stund för sig själv ibland :)

2009-03-17 @ 21:22:24
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0