Vart får hon orken ifrån?

Oj, vilken dag.
Fattar verkligen inte vart Fisan får all ork ifrån :s

Vi började ju med att åka till GrytaHusby för att leka med Camilla, men då det var så fint väder så frågade jag om inte vi kunde åka in till Uppsala, och självklart.
Sagt och gjort.

Först blev det en sväng upp till "mamma & pappa" för att lämna en påse med lite kläder och diverse saker till lillebror :)
Då Sanna, Saga & Daniel var där på besök.

Sen bar det iväg till stora staden :)
Införskaffade en ny vårjacka till Fisan, ett par nya skor (som hon själv har valt), två tunikor och ett par ballerina skor till mig.
Äntligen hittade jag ett par, dock ville jag ha ett par svarta, men det får duga :)

Pratade massvis med min älskade Camilla, hon är verkligen min bättre halva.
Ingen kan någonsin ta hennes plat, det spelar ingen roll om inte vi pratar på ett halvår eller så.
Det är samma sak varje gång, hon finns A L L T I D.
Jag älskar henne och är såååå glad att jag har en sån underbar vän.
Sånna vänner som hon växer inte på träd. ♥

Vi började iaf i Gränby,efter en välfrötjänt lunch på MAX, då "mamma" sa att det skulle bli svårt att hitta parkeringsplats nere på stan för det var nå bandygrejs (?), så strosade omkring där, sen bestämde vi oss för att åka ner på stan.
Hör och häpna, JAG åkte BUSS ;p haha.
Fisan tyckte det var kul, "åka byyssss" *söt-jävla-go-unge*

Efter att ha sprungit runt en massa på stan så åt vi en glass i solskenet och sen åkte vi byyssss tillbaka till Gränby där vi mötte Niklas och Riccard för en fika.

Sen bar det iväg till GrytaHusby igen, för att sitta och snacka en massa skit :)
Middag på "Lilla torget" Filé Oscar, den tackar vi för :)

Fisan var uppe på övertid idag igen och var bara såååå grinig, då var hon billig.. ;p
Tycker bara att det är sååå jobbigt, och ja, jag vet att det är mitt eget fel.
Men fortfarande så är det jag som får ta smällen dagen efter.

Så när vi pakerade så höll hon på att somna, direkt på med pyjamas och i säng när vi kom hem, självklart med en flaska välling.

Och nu sover hon som en klubbad säl ;p haha.

Hon har iaf varit sååå duktig nere på stan :)
Blir så stolt och glad när hon sätter den sidan till :)

Näe, dags att äta lite godis och sen sova, är sååååååå jävla trött :p




Kommentarer
Postat av: Jennie

Låter som en trevlig dag :)

2009-03-22 @ 04:33:13
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Så lite så. Jepp, snart är våren här !

2009-03-22 @ 14:09:55
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0