Was it real, or am I part of your collection?

Shiit, vart faan tog denna dag vägen!?

Vaknade runt 7 (tror jag) av att Fisan kom och ville sova med mig :)
Och vem kan säga nej till en sån sjukt söt Fis?! ;)

Somnade om till kanske 9, klev upp. Gav henne frukost, sen åkte Manne till garaget. Så jag och Fisan satte oss och lekte lite, sen la vi oss i sängen och mös :)

Efter ett tag så somnade hon (själv passade jag på att ta en tupplur jag med ;p), sen vaknade vi när Manne kom hem runt 1igen :)
Gjorde lite lunch, "macka å gash" (=macka och glass, som i själva verket var våfflor med glass)

Efter det blev det lite mys igen, sen bar det iväg ner mot stan för att träffa Johan & Melissa :)
Tog en fika med dom, bytte bil och sen vidare till Jessi & Loberg, då Jessi blev gammal tant den 3 ;p
Så lite smörgåstårta och läsk :) Underbar middag :)

När vi började bege oss hemåt igen så var klockan typ halv 7, Fisan brukar lägga sig då :s
Men då hon har tjatat heeeeeeela jävla dagen om att få bada så fick hon ju självklart göra det :)

Nu ligger hon och sover i sin säng :) Sen drygt en timme tillbaka :)
Och det går (peppar peppar ta i trä) så otroligt bra att lägga henne :)

Man bara går in, lägger henne, ger henne vällingen, pussar och säger "godnatt, sov så gott, mamma älskar dig", går ut stänger dörren och sen är det lugnt.
Tidigare så blev hon jätteledsen när man gick, men nu går det huuur bra som helst :)
Mammas stjärna :) Stoora tjejen ju :)

Kan man bli annat än stolt?! ;)

Juste, hon håller på att få flera tänder, 2stycken i överkäken, stora är dom också :(
Stackarn :(
Men lika bra mår hon för det :)

Näe, nu är nog Hjärtat snart klar, så då blir det massa mys, chips, onyttigheter och film :)
Tänk om inte jag har det bäst! ;p



Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi firar våran 4 års dag tillsammans jag & Petter på Jessis födelsedag ! :)

2009-03-08 @ 02:25:21
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.
Postat av: Camilla

<3<3

2009-03-08 @ 17:18:42
URL: http://grisbajs.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0