,

Ja, vad ska man säga?

Fortfarande i Umeå, synd bara att jag inte får umgås med mamma själv.
Att det är en viss person som ska komma hit hela tiden och försöka "ta över".
Aja.

Har iaf varit och shoppat idag :)
Heeelt underbart :)

Ett par jenas, en tröja, inlines, skydd, hjälm och lite mer smått och gott ;)
Blir ju av med stolen på fredag, säljer förhoppningsvis av massvis med saker på lördag :)

Helgen är fullspäckad  :)

Åker ju hem imorgonkväll/natt. Runt tolv-ett.
Då är man hemma lagom tills Hjärtat ska upp och jobba :(
Sova ett par timmar och sen är det dags igen.

Full fart spar tid :p haha.
Iaf för hjärnan.

Det blir att åka till garaget när Hjärtat har slutat, för att fixa det sista med bilen innan vi lämnar in den för lackning :)
Sen vet jag inte exakt vad som händer under tiden.

Lördag är det Örsundsbro som gäller hela dagen.
Från 11-15,30 iaf :)

Kvällen ska jag enbart vara med mitt Hjärta, om jag har saknat honom dessa dagar...
Har ju liksom bara sovit utan honom drygt två veckor senaste halvåret..

Påtal om halvår, idag har vi varit tillsammans i sex månader :)
Och jag är lyckligast i världen :)

Oh,höll på att glömma.
Steff och Wille är på BB NU :) :) :) :)

Jag hoppas att bebis kommer inatt :)
Åh vad jag ska gosa :)

Saknar mitt Hjärta också, enormt mycket. <3
Men snart är hon hemma igen :)

Anton och Lucas är också saknade,enormt..

Hah,imorgon ska jag fixa dekalerna ;)
Kommer att bli toppen ju :)

Näe, dags att gå och rensa lite saker som ska med hem :)

Baby, you're still one of a kind.
Jag älskar dig!

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0