,

När ska man hinna ha tid att skriva blogg egentligen?

Vi har iaf haft ett par heelt underbara dagar nu :)

Igår slutade ju hjärtat tidigt, så vi gick lite  på stan, åkte till Västerås och hade allmänt trevligt :)
Träffade upp Danne, Diana, Anton och Lucas på stan innan hjärtat kom och gjorde oss sällskap, kikade lite på stan, kollade kläder, åt en glass och bara njöt av det fina vädret :)

I Västerås blev det en ny data, lite kläder till hjärtat och till Thea :)

Idag så fick vi besök på förmiddagen, Mattias, Sofia och deras tre döttrar kom förbi för att gratta Thea i efterskott :)
Lite utelek, tårta, paket och trevligt sällskap :)

Sen tog hjärtat fram pontiacen :)
Tvättade av den, monterade in barnstolen och sen begav vi oss iväg :)
Åkte till Skokloster en sväng, det var ju Wärstamarknaden och "volvoträff", kikade lite där sen blev det till pappa som fyller FEMTIO år idag :)

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!

Umgicks lite med dom, åt god mat, lekte, hoppade studsmatta och njöt av solen :)
Åkte därifrån runt fem, var väl i Enköping vid sex igen :p

Åkte några varv på stan, sen ut till Hellman. Köpte med oss lite fika.
Så vi satt på en filt på gräsmattan och pratade, fikade, rökte och njöt  återigen av solen :)

Åkte in till stan en sväng till, tankade och sen hem :)
Så Fisan fick vara uppe på övertid, men vad gör det med hennes underbara humör!?
Dessutom så är det jag som får ta hennes humör imorgon..

Mitt val.

Har bokat in nästa helg med underbara Camilla :)
Åker dit på torsdagen, sover över sen är det FULL FART :)

Lilla Suz tar ju studenten.
Så henne ska vi fira :)

På kvällen blir det utgång, och när det är jag och Camilla som går ut så är det ju ETAGE som gäller ;)
Etage is the shiit ;p haha.
Och det är ju Caro som spelar :)
Kan inte bli så mycket bättre ;p Haha. (Jo, om det hade varit Sur&Fu

Kommentarer
Postat av: diana

åhh va härligt att festa :) drick åt mig med hihi. haft en bra dag idag hoppas jag? vi har haft det jätte trevligt kram

2009-05-31 @ 19:42:54
URL: http://mammadiana.blogg.se/

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0