Mors dag.

Juste, det är ju mors dag idag.

Har nyss pratat med mamma och grattat henne.
Fick höra lite spännande saker :p
Trodde dock aldrig att en dildo kunde rosta :p haha

Min mors dag har iaf varit som vilken annan dag som helst :)
Vi åkte till Kjula på förmiddagen, det var ju dragracing där.
Fisan var jätteduktig och satt still i flera timmar, sen blev hon rastlös så då åkte vi hemåt.

Det var sjukt häftigt iaf att se, värsta jävla bilarna :)
Det där gör jag gärna om igen :)

Mat ble det på MAX i Västerås :)
Sen förbi Madde och Jonas för att kolla på deras nya bilar :)

Jag fick min mors dags present igår, eller vi beställde den då iaf :)
Så på tisdag kommer den :)

Då ska ni få se vad det är för något :)

Imorgon  börjar skolan för mig :)
Jag är så sjuuukt taggad :)
Ska bli så skönt att få göra något igen :)

Hoppas att vädret håller i sig i veckan bara.
Nu känns det verkligen som sommar :)

ME LIKE!!

Näe, dags att stänga ner och glo lite tv innan det blir sängen :)

You´re still one of a kind

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0