,

Hah, mycket uppdatering det har blivit då :p

Har gjort så otroligt mycket roliga saker denna vecka, men vad tänker jag inte berätta för er ;)
Dom som var med vet vad.. ;)

Iaf så är träningen igång igen och det känns SJUKT jävla bra.
Vi är såååå duktiga jag och min gymdejt ;) <3

Vi har hunnit vara i både gymmet och på pass, idag känns det i benen kan jag lova.
Men vad gör det när man han en sån sjukt underbar perfekt dotter då?

Imorgon är det måndag, vilket SUGER fetröv (det inebär alltså att min perfekta älskade Fis ska till sin pappa).
Jag hatart.

Mickelsmäss idag, skola och matteprov imorgon, skola och svenska prov på tisdag, combatpass på tisdag.


Känner att jag är lite off jag, måste reda ut allt i huvudet innan skriver något om det här (öppet iaf).
Jag saknar min mamma, skulle behöva åka upp dit snart.

Träffa Tant Ballis och festa lite.


Fisan är jättedålig i magen ikväll :(
Jag önskar att jag kunde byta med henne, hon har snart hållt på och försöka bajsa i över en timme.
Älskade unge.

På tisdag ska jag och Fisan till doktorn också, hon ska ÄNTLIGEN få göra ett pricktest (kolla om det är mjölk/laktos eller något annat hon är allergisk mot), har försökt fått ett sånt i nästan ett år, men min husläkare (Ebbe) är helt jävla värdelösa, ska A L D R I G mera gå dit..
Avskyr verkligen dom..


Fisans nya bvcläkare är toppen, ska påtal om henne ringa henne imorgon faktiskt..


Näe, fixa till lite med korten och sen beställa dom :)




Du är hela mitt liv, älskade unge. Mina andetag <3


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0