,

Jag mår skit.

Det är så många tankar i huvudet.
Vad händer nu?
Hur kommer det att bli sen?
Kommer han att bl bra?
Om inte, kommer han att kunna leva ett "normalt" liv?

Vill skriva så mycket, men inte här.
Behöver få träffa min C, jag behöver henne.
Och jag tror att hon behöver mig lika mycket.

För att inte tala om hennes syskon, hennes mamma, hela hennes familj.

Hur mycket ska dom behöva stå ut med?
Räcker det inte med det som redan är?


Jag har gråtit, kräkts, mått dåligt, funderat, gråtit mera, kört mot rött, glömt bort hur jag tog mig in till stan, sen har jag gråtit ännu mera på pizzerian, jag har spytt upp den lilla mat jag fick i mig.

Om jag mår såhär, hur mår inte Ni då?
Mina tankar är hos er alla<3

Det känns som att vad man än säger så är det fel, att säga "jag håller tummarna", "jag hoppas att allt blir bra", "jag tänker på er" osv osv hjälper inte ett jävla skit just nu..

Men det är det ända jag kan få ur mig just nu.
Ni är för helvete min familj lika mycket som min egna riktiga mamma och pappa.

Ni har alltid funnits där (sen ni kom in i mitt liv), både för mig och Fisan.
Ni är min EXTRAfamilj.

Jag försöker att inte tänka på det som har hänt, försöker tränga bort dom tankarna, men det går bara inte.
Jag vill mest av allt bara vara med er nu.
Jag vill finnas för er så som ni har funnits för mig.

Älskade C, jag vet inte hur jag ska säga saker, jag vet inte vad jag ska säga.
För jag vet att ingenting hjälper, men jag vill att du ska veta att jag vill finnas vid din sida, genom allt det här.
Jag vill trösta dig, jag vill bara vara hos dig.


Jag vet inte hur man "ska bete" sig.

Jag älskar er alla<3




detmåsteblibradetmåsteblibradetmåsteblibradetmåsteblibra


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Tror inte man behöver tänka på att säga rätt ord för ingenting är rätt i denna situation. Bara att visa att man finns är viktigare än att säga "rätt" saker.

Massor av kramar.

2009-10-06 @ 13:30:29
URL: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0