,

ÄNTLIGEN Fredag, underbara, efterlängtade Fredag.

Aa, nu är det helg, eller ja.. Man måste ju sova först..

Fattar inte vart denna vecka har tagit vägen :s Men det har hunnits göra en jäääävla massa saker. Vilket är positivt.. Jag gillart.

Saknar dock min underbara, perfekta Fis<3


Imorgon är det mycket som händer, måste upp tidigt och ringa läkaren för min jävla hals, det börjar bli äckligt nu :( Och ingen vet vad det är, håll tummarna för mig att jag får en remiss till Uppsalas hudläkare..

Sen ska det tränas, det ska shoppas, det ska betalas räkningar, det ska handlas på bolaget, det ska ätas mat, det ska kollas på Bio, det ska mysas, det kommer att bli en helt sjukt fantastisk dag med helt fantastiska människor. Jag gillart.

Lördag är lika fullspäckad den, det känns bra..


Lägenheten är jag heeelt av med nu, det är såååå skönt :)

Åhh, jag vill nu, nu, NUUUUUUU!

Snälla!?



 
     


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0