GarageÄventyr

Jajemensan, det kan man ju lugnt säga..
Jag kan iaf säga helt ärligt att jag ska ALDRIG någonsin mer tona en bil, ALDRIG.

Det är faan det värsta jag har gjort, och då är vi inte ens klara än..

Pjuuuh..

Började iaf dagen med att hämta Hjärtat i Västerås, åkte till Swedol och BilTema, köpte toningsfilm på Swedol och kollade lite vad vi behöver på BilTema. Köpte även skrikdämpningsplattor på BT..

Vidare förbi MAX för lite snabbmiddag, mot garaget och börja kvällens äventyr ;)

Provkörde svärfars nya bil först, läskigt att sitta i den då den var sjukt mycke högre i bak :p haha.

Sen börjades det. Dom två första rutorna gock ju rätt okej.. Men när vi kom tillbakdörrarna så blev det skit.
Det såg bra ut tills sista hörnen, meckade lite och försökte fixa, funkade inte alls.

Hade då redan plockat bort inredningen i båda dörrar, så vi fortsatte.
Tänkte att det var ju inga problem att plocka ut rutorna, det såg ju så enkelt ut i handboken ;) Haha.

Sagt och gjort, började riva det där, rev, skruvade, röck, bankade och läste..
Så efter en timme ungefär var första dörren klar, andra tog dock bara 10-15 minuter ;) haha.

Så nu ska vi bara sätta i dom igen, mecka ihop allt och tona bakluckan, och kanske en liten på framrutan ;)
Men det visar sig :)

Har även plocka ihop cykeln lite, men måste köpa däck och slang först. Det kommer nog att bli jävligt bra :D

Jag längtar inte direkt tills imorgon, när vi ska mecka ihop insidan av dörrarna ;s haha.
Men det kommer säkert att gå bra ;)

Slänger in lite bilder också ;)

  

                 Jag var riktigt sommarklädd idag ;)
                  Plus min underbara Skinnjacka <3

                    

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0