I gotta take a little time A little time to think things over

Igår kväll gick det hyffsat med läggningen, hon kom upp, var ledsen, blev utan film och så. Men efter ett tag så gick hon självmant och la sig och somnade..
På ett sätt var väl det skönt, men jag vill att hon ska bli sitt gamla vanliga igen..
Och oavsett vad så älskar jag henne högst på jorden. Hon är det bästaste jag har, så är det bara.

Morgonen flöt faktiskt på lite bättre också, det var inte samma tjaffs.
Lite men dock inte i närheten av vad det har varit..
Det var jävligt skönt..

Att lämna henne på dagis gick också bättre än det har gjort, dock ville hon inte att jag skulle gå, men hon hängde inte i benet på mig eller blev ledsen.
Så ett litet, litet framsteg iaf :)

Hittade en tråd igår när jag googladetreårstrots men blev mest fundersam och irriterad..
Jag menar, om en tjej/mamma skriver så som "orklös mor" gjorde om inlägget "satans unge" , så är hon väl i första hand ute efter att få hjälp, tips och råd? Hon ska väl inte bli påhoppad och nertryckt?!
Sen så sitter vuxna människor och klankar på varandra, kallar varandra för diverse olika saker. Är det moget?
Många äldre klagar på oss yngre mammor, att vi är omogna och barnsliga..
Men ni är inte så mycket bättre själva heller..
Kolla bara "sexbarnsmamma", "3-barnsmor" och "jonas"..

Iaf så är google typ det bästa som finns, man kan få fram nästintill vad som helst där ;)
Jag gillart..

I eftermiddag har vi bestämt dejt med Milla iaf. Hon skulle bjuda på mat och vi kirrar efterrätt ;)
Fisan och Saga ska få busa.
Det kommer att bli en bra kväll, det känner jag på mig..

Saknas bara att solen tittar fram också, så att busarna kan röja runt ute också :)
<3


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0