I'm a one of a kind

Igår ringde en favorit, Jesper.
Han har varit och rest, rätt mycket.

Han berättade att han hade köpt med en sak hem till Torsten aka. Fisan.
Något med Hello Kitty.
Hur gulligt var inte det då? :)

Gårdagen spenderade jag med mina underbaringar, gud vilka toppen människor.<3
Vi bestämde oss för att äta tillsammans, så det gjorde vi.
Charlie friterade räkor och kyckling, så jävla gott :)
Ris och sötsursås till det.

Efterrätten gjorde jag, hallon/blåbär/jordgubbspaj med marsansås.
Gjorde även en sockerkaka, men den orkade vi liksom inte äta upp :p haha
Vi hade även chips och dipp, men vi mofflade för mycket mat ;) haha

Fisan somnade av utmattning i soffan, sen sov hon hela natten (utan avbrott), snacka om att det var skönt, att slippa bråka med henne. <3

Idag så var det dagis och skola som gällde, lämnade Fisan tidigare då dom skulle till skogen.
Blev stoppad av militärpolisen också, innan Ulundarondellen.
Visa körkort och blåsa.

Sen visade det sig att det inte var några lektioner då våran lärare är ledig.
Jahaja, kul då.

Lotta kommer hit ikväll, får se vad det blir för mat.
Hjärtat skulle iväg till, ja, vad det nu hette, med en arbetskompis.
Han skulle kolla på någon bil och ville ha med sig Manne då.

Idag är jag rätt off, känner mig trött, hängig och allmänt less bara.
Vädret gör ju inte saken bättre heller.


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0