,

Fyfaan vilken dag.

Dagen började riktigt jävla pissigt..

Skulle ha tag på enkille på länsstyrelsen ang taxikortet, men nu har dom ju bytt tillbaka till transportstyrelsen igen. Och dom började ju jobba igår, så dom hade ju ingen koll på någonting alls. Fick prata med tre stycken innan jag kom rätt.
Fick iaf prata med en jättetrevlig tjej, som skulle ringa tillbaka under dagen efter att ha ringt till Stockholms kontor och kollat hur det låg till.

Så efter tre timmar ringde hon tillbaka och sa hur det låg till, men jag fick ett direktnr till en kille där. Så nu ska jag ringa och härja på dom nästa vecka..

Lillebror, hans tjej och hennes dotter skulle komma förbi också :) Men hans bil kokade så vi skulle mötas upp i stan, men då ville inte min bil starta. Så dom fick komma ut hit och hjälpa mig att kabla igång min bil. Men det sket sig då mina kablar gick sönder och Jasses bil började ryka :p haha.

Så Fisans Jimmy fick komma och hjälpa till istället, då funkade det :)

Efter att bilen hoppade igång så styrde jag och Fisan mot Gryta, och nästan där så ringde Sanna och hade väl mer eller mindre bestämt att Fisan skulle stanna där och leke med hennes dotter medans jag och Milla åkte till Uppsala. Så jag frågade Fisan om hon ville stanna kvar där, och ja, det ville hon ju..

Sagt och gjort, jag lämnade min dotter där och åkte ensam till Uppsala, eller ja med Milla då.
Kom dit igen runt halv sex, tjejorna hade lekt hur fint som helst. Älskade ungar.

Åt lite mat, sen busades det huuuuur mycket som helst. Det var riktigt kul att se hur fint dom lekte :)
Åt lite glass och mös bara..

Tack så hemskt mycket för idag underbara människor..

Påvägen hem så somnade Fisan innan vi lämnade deras gård, vaknade och ville inte klä av sig kläderna när vi kom hem. Men efter lite bök så gick det bättre, så nu ligger hon och sover sen ett tag tillbaka..

Ska försöka skick in bildern i datorn och sedan bjuda på några ;)

Så jag vill tacka alla underbara människor som har förgyllt min dag idag.
Ni är underbara ♥

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0