,

Igår var det ju "upprop" i skolan :)
Fisan var med mig också, min lilla tarantella :p haha.

Men det gick bra, fick mickla ihop lite med vissa lektioner, byta ämnen osv osv. Men nu ska det nog gå bra :)

Kvällen igår var helt kaos, orkar inte ens ta det..
Fisan har sovit pissdåligt inatt, kommit upp varannan timme.
Trotsig som bara den och just nu är inget kul alls.

Idag är sista natten här innan hon åker till sin pappa tills den 25 :s
Kommer kanske vara skönt första två dagarna, sen blir det bara jobbigt.. :(

Dagen idag har iaf varit bättre, knappt behövt bråka något alls (för det räknas inte att behöva säga till 4-5 gånger).
Dagis stog på schemat för henne idag, där hon blir tills tre.

Skönt att hon får rastas lite :p haha.

Jag var i skolan, hade samtal med matte läraren, var på bokförsäljningen och så.
Har iaf fått tag i alla böcker jag behöver nu, sista får jag på fredag :)
Köpt block har jag också gjort ;)  Dom är superfina :)
Matchande pennor blev det också ;) haha

Så nu ska jag fixa och dona lite med detta :)

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0