,

Alltså, vad är det frågan om egentligen?

Ibland känns det som att oavsett vad man säger/berättar/skriver ja, you name it.
Så är det alltid någon som ska ha det värre.

Jag har många gånger hållt tillbaka det jag har velat säga (mest bara för att få spy ur mig lite, hur jag mår över vissa saker, tankar och funderingar) just för att slippa höra "ja men vi.. vi har det så här illa", "äh, det där är väl inget att klaga på, vänta bara tills...", "det är ingen fara, du är bara ovan.. såhär är det för oss.."

Kan folk inte bara sluta tävla om, ja. Om vadå? Egentligen?

Det finns alltid dom som har det värre än mig,det vet jag.
Det finns alltid dom som har det bättre än mig, det vet jag.

Men om jag nu tycker att en sak är jobbig, kan inte jag då (bara för en gångs skull) få vräka ur mig detta, utan att någon ska överstiga mitt "problem/dilemma".
Bara för en minut?

Måste man alltid vara snäppet värre, åt båda håll?



EDIT:
Ja, förra inlägget var SJUTK jobbigt att skriva.
Men jag behövde det verkligen.

Kommentarer
Postat av: diana

känner igen det där såå väl :( speciellt när folk jämför graviditer och speciellt om jag pratar om anton för så är deras barn oxå visst det kanske är såå men det e jobbigt att aldrig kunna ventilera sig för det enda man får höra är jag vet hur det är..

2010-01-21 @ 06:44:25
URL: http://www.mammadiana.blogspot.com

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0