,

Restuppgifterna är nu äntligen klara och betygen satta :)
Nu väntar vi bara på att csn ska få inuppgifterna och kunna betala ut mina efterlängtade pengar :)

Schemat är inlämnat till chefen, så nu ska vi se när jag får börja jobba då :)
Det här kan inte bli annat än toppen ;)
Fick även mitt taxikort igår :)
Känns sååå jävla skönt :)

Pluggade lite matte idag med J och hennes kompis A :)
Jag fattade tillochmed vad jag gjorde ;) Det kändes jävligt bra :)
Har prov på måndag, så det är lite pirrigt. :p

Gav mig själv en rätt sjysst belöning idag också :)
En timmes massage, det är jag verkligen värd. :)
Så jävla bra som jag är :p haha.

Fisan sitter här brevid mig och tar en massa kort, hon har nyss lärt sig att om hon trycker och vänder på telefonen så blir det kort på henne :) Det är väldigt kul att se :)

Hjärtat har nyss damsugit ur ett skåp, då vi tydligen RÅTTOR/MÖSS där inne :/
Det är VIDRIGT, så nu åker råttfällorna upp..

Näe, dags att plugga lite matte och företagsekonomi :)

Kanske kommer lite bilder vid ett senare tillfälle :) 


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0