,

Gud vad jag längtar tills imorgon :)
Ska bli så jävla roligt att se :)

Iaf, Fisan har fått sin andra spruta mot svininfluensan idag också :)
Hon är så himla duktig :) Mammas hjärta.

Sen mutade jag henne med godis ;) Så hon fick ett helt kinderägg, en zoo ask och en hel stor festis.
Fy vad jag är hemsk nu va!? ;p haha.

Dessutom är det fredag, så då får man :)

Kvällen ska vi spendera med underbara Camilla :) Fisan bestämde det ;) Haha
Så jag bjöd in oss på mat där ikväll :)

Så säger hon att hon har köpt en tidigt födelsedagspresent till mig :s
Varför? Jag fyller ju liksom inte år i år ;p Haha

Näe, mysa lite med Fisan som inte ha sovit ngt än.


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0