Underbara dag.

Dagen idag har verkligen varit bra :)
Jag gillart, skarpt. <3

Börjde med att lämna älskde Fisan på dagis, oj så hon har saknat dagis..
Mötte upp Festis, styrde mot Västerås och shoppade lös lite :)
Jag gillart.

Hämtade Fisan på dagis, mötte upp underbara Maria och hennes dotter Kajsa :)
Åkte ner till ån och matade ankorna, uppskattat av tjejorna kan jag lov :)
För att efter det åka hem till oss, Maria var ju rätt nyfiken på att se hur vi bor :)

Fikade sockerkaka och varm choklad *skapligt gott*, tjejerna lekte och vi pratade :)
Efter några timmar så åkte dom hem, vi gjorde mat, åt den.

Fisan fick bada, som vanligt. Hon bara Ä L S K A R det *äntligen*
Har ju haft problem med att tvätta hennes hår, men nu börjar det äntligen släppa ordentligt :)

Sen blev det välling i soffan, videosamtal med hennes pappa och sen sänge. På hennes begär :)
Nu sover hon sen länge tillbaka och jag sitter i soffan.

Äter chirre och dricker julmust.
(Festis, det är bara för att det finns hemma, jag måste ju bli av med det först) ;) haha.

Vi har fått upp lite tavlor, mattor och sånt :) Nu är det inte mycket kvar (eller jo, det är det, men det känns inte så just nu iaf).
Kökslampor är köpta, så dom ska Hjärtat få koppla in någon dag, eftersom att vi (läs han) måste koppla om lite med el osv osv (eller hur det nu var).

Imorgon blir det träna, kommer att vara sååååå vig efteråt :) Jag gillart.

Näe, mera chirre och snart sängen :)

Bilder kommer också, om blogg.se vill samarbeta med mig ;)

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0