,

Det är så mycket jag borde göra,
det är så mycket jag måste göra,
det är så mycke som jag vill berätta och skriva om.

Men med tanke på vart jag bor så går det inte, för ni skulle få spel då.
Tycker att det är förbannat tråkigt, att man inte bara kan glädjas åt andra istället för att alltid hitta en jävla masa "fel" och starta något jävla rykte..

Jag har fått höra att jag har något på gång med en arbetskamrat.
Vilket ABSOLUT INTE stämmer.

Han har kvinntimmer och barn
Jag har min Man och min dotter.
Han är nöjd på sitt håll och jag är nöjd på mitt håll.

Varför kan man inte bara umgås med vänner utan att det ska snackas?

So what om jag umgås mest med killar, det kanske finns en anledning till det. Eller hur?
Det kan ju kanske vara så att jag inte kommer överens med tjejer (och nu behöver ni inte komentera en jävla massa om att jag blir ovän med folk till höger och vänster, för det har sina orsaker det med).

Tjejer ÄR falska, otrevliga, bitchiga och återigen sjukt falska.
Det är MIN åsikt.
Mer detaljerat tänker jag inte gå in på varför jag inte tycker om tjejer.

Visst har jag ett par tjejkompisar.
Men dom kan jag räkna på en hand.

Jag och min man hade en väldigt lång diskution härom natten.
Det var välbehövligt.
Vi pratade om allt då, redde upp vissa saker.
Pratade ut om annat och sen fick jag ett svar.

Ett svar jag har väntat på rätt länge nu.
Det svaret gjorde mig otroligt glad.

Sen får vi se när det blir av, det är ju ändå ett ganska stort beslut.
För båda av oss.

Detta kommer att bli ett väldigt lååångt inlägg om jag inte avbryter nu..
Men det kommer nog att komma ett par inlägg till.

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0