Det är inte jag som är bitchig, det är du som inte tål att höra sanningen.

Fyfaaaaan vilken underbar helg jag har haft :)
Även om den inte har gett så mycket sömn, men dra åt helvete vilken kanon :)

Jag bara älskar, älskar, älskar att jobba. Jag skulle kunna göra det jämt (som det känns nu iaf).
Och nacken mår bättre av att sitta i bilen i skolbänken, men det blir nog bra tillslut :)

Jobbade ju fredags 10-17, sen äta mat med Hjärtat, Mickis, Frezon & Olle. Efter det bar det iväg hemåt, duschar och byta om, in till Uppsala och köra.
Lördag började jag 12, jobbade till 17 och sen till Uppsala och hämta Lotta och Kim. Skapligt trött efter det kan jag lova :p haha.
Söndag var det tio timmars pass som gällde, men var inte hemma förns typ halv elva..

Men det ger iaf pengar :)
Har hunnit träffa vissa underbaringar ihelgen iaf :) Jag gillart <3

Näe, göra välling och lägga en trött Fis nu.

  


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0