Funderingar, tankar och en jävla massa "varför"

När ska man ha tid att träffa alla man vill?
Varför är det så långt mellan vissa städer?
Varför kan man inte bara teleportera sig dit man vill så man slipper färdväg på flera timmar?
Varför kan man inte bara få göra som man vill jämt?
Varför måste man bestämma sig för en enda?
Varför är folk så jävla avundsjuka?
Varför kan inte en annan människa glädja sig åt en annan människas lycka?
Varför ska man alltid känna som att det är en tävling?
Varför kan man inte bara få klaga av sig det man känner och sen få "ha det värst" för en gångs skull?
Varför ska folk alltid prata en massa om saker dom inte ens vet något om?
Varför kan folk inte bara vara rakryggade och ärliga?
Hur kommer det sig att en och samma person oftast alltid blir allas slagpåse?
Varför kan man inte bara få må skit utan att alla nyfikna jävlar ska stå där som en jävla gam över en och suga ur en alla detaljer som dom sen ska sitta och gotta sig i?
Varför bryr man sig så fruktansvärt mycket om vissa personer, personer som man knappt känner?
Varför kan man aldrig få vara nere utan speciell anledning?
Varför finns det så få timmar på dygnet?
Varför måste man bestämma sig så tidigt vad man vill göra med sitt liv?
Varför, varför, varför?

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0