I can't bite my tounge forever.

Long time no see.. ;)

Anw, jag har haft sjukt kul senaste tiden. Av olika anledningar.. Umgåtts med folk jag tycker om, gjort saker jag tycker är kul..

Rosa faran är krockad och lagad nu.. Blev påkörd av en traktor, och finaste älskling blev inte så fin. Alldeles bulig och skrumplig :(
Det gjorde ont i mig, dels för att jag blev påkörd, men mest för att min bil gick sönder.. Trodde att jag skulle behöva skrota henne :'(

Men snälla Johan sa att hon skulle gå att laga, och det gjorde hon :D
Dock är hennes rumpa blå/grå nu. Men vafaan, det är inte sommar än..

Planer på att sälja henne är nu klara.. Det kommer att genomföras någon gång under sommaren.. Vet bara inte än när..

Jag har kommit på att jag vill ha en större bil, lite nyare och sånt.. Är inne på en 855a, men vi får se..
Ingenting är bestäm än, kanske några förslag? Och kravet är att det ska vara en kombi..

Usch, finns så mycket jag skulle vilja skriva, men orkar liksom inte..
Vet inte vart jag ska börja..
Kanske skulle försöka skriva lite varje dag istället?

Men oftast om kvällarna när jag väl ska sätta mig och skriva så orkar jag inte..
Även fast jag vill..
Skumt..

Näe, ta och rensa datan lite, bränna ut lite bilder och musik.. Så att det finns kvar fall datan skulle cepa ur någon gång..

Nu kom det två killar här, ska gå ut och kika lite.. Kanske kan gå vägen nu ;)

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0