Haha, jag i ett nötskal ;p

Häromdagen så hyrde vi en film, dagen efter så bad Hjärtat mig att lämna tillbaka den.
Sagt och gjort, det fixade jag. Gick in, lämnade den och åkte därifrån.

Igårkväll så var vi in och hyrde en ny film, nere på stan.
Då säger tjejen i kassan "men ni har ju en förseningsavgift"
Haha, vaaaa? På vilken film då?

Då visar det sig att Hjärtat har hyrt förra filmen nere på stan, jag lämnade igen den uppe i Fanna.
Så jävla smart va?

Jaja, då har man lyckats med det också.. :p

Jag är hungrig, röksugen, sällskapssjuk.
Måste fixa lite saker, vänta på samtal, kolla posten, lämna filmen och hämta den andra, få tag i lite folk.

Imorgon kommer förhoppningsvis ett till paket :)
Väntar liksom in fem olika paket :)

Känns jävligt bra :)

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0