I wanna be your only love, the one who never get's you down

Det har hänt så mycket sen sist, har liksom knappt haft tid att sitta vid datan och skriva och berätta ;)
Men jag ser att jag fortfarande har mina följare, varje dag ;)

Det är kul :)

Sen sist har det varit mest jobb, umgås med vänner, fixa lite saker och skola..

Jag älskar att jobba, det enda som är lite tråkigt är att jag inte hinner att träffa människor som jag uppskattar.
Eftersom att jag jobbar kvällar/helger då Fisan inte är hemma. Vilket resulterar i att jag aldrig är ledig när alla andra är det.
Men vafaan, det rullar in pengar iaf :)
Jävligt skönt :)

Skönt att det rullar in mera jobb också, tider som jag inte hade från början :)

Idag har Fisan fått rida för första gången, så jävla stolt hon var. Och nöjd :)
Vi spelade lite tennis också, hon uppskattade det och tyckte att det var jävligt kul :)



Treårskontrollen är gjord också, hon gick igenom utan anmärkning ;)
Är 100cm lång, väger 18,9. Följer sin kurva jättefint.
Sen fick jag mycket beröm för att hon är så duktig på att prata.
Hon pratar rent, tydligt, ordentligt och uttalar orden jättebra :)
Hon pratar långa meningar och förstår allt man säger :)

Klart MVG i betyg ;)

Min dotter är såååååå otroligt duktig.


Snart fyller hon tre år också, det är inte länge kvar.
Bara fjorton dagar.
Fyfaan vad fort det har gått :)

Det blir kalas för inbjudna den 22, med fika, lek och så hoppas vi på underbart väder så att alla huliganer kan vara ute och leka :)

Det är så mycket kul som händer nu, och det kommer att bli så jävla bra alltihopa.
Det känner jag på mig :)

Dags att fixa&trixa lite mera nu ;)

Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0